“Xerrem en català” i “25 anys del Servei de Català de Mollet” a la 19a Mostra de Catifes de Flors de Corpus de Mollet del Vallès
El diumenge 10 de juny, El Casal, entitat adherida al Voluntariat per la llengua, va convidar les parelles lingüístiques i els participants del projecte Xerrem (converses en català) a fer la catifa de flors a la Rambla de Mollet, en la 19a Mostra de Catifes de Flors de Corpus, la 17a Trobada de Puntaires i la 4a Trobada de Tallers d’Acció Cívica a Mollet del Vallès.
A partir de les set del matí, la Rambla es va omplir de catifes de flors. Alguns aprenents i voluntaris lingüístics que es van estrenar fa dos anys i altres que ho van fer per primera vegada, així com el grup Xerrem, van participar en aquesta experiència tan agraïda.
Aquest any la catifa del Servei de Català representava un pastís amb el número 25 al damunt, perquè aquest any 2012 el Servei de Català fa 25 anys que es va crear. Amb les catifes encetem un dels primers actes de celebració d’aquests 25 anys.
Al costat teníem la catifa del projecte Xerrem de El Casal, que col·labora de manera voluntària amb la Coordinadora d’Associacions per la Llengua (CAL) per fomentar l’ús del català, mitjançant la creació i desenvolupament de grups Xerrem dins l’entitat. D’aquí el “Xerrem en català” de la catifa.
Tot i que el vent a la tarda va voler afegir-hi creativitat, l’esperit col·laborador de tothom va fer que la Rambla es convertís en una gran catifa de flors.
Fotos de l'acte
Seguiu-nos a: