El CNL participa en les jornades sobre comunicació empresarial "Comunica't amb èxit", organitzat per PIMEC
CNL Montserrat
Tècnics del CPNL hi exposaran la importància del català per impulsar negocis petits i mitjans i oferiran eines pràctiques per fomentar-lo
El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) participa en les jornades "Comunica't amb èxit", organitzades per PIMEC amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, que tindran lloc els dies 16 i 30 de novembre, i el 15 de desembre. L'objectiu d'aquesta iniciativa és debatre i orientar sobre la importància de les accions comunicatives en l'entorn empresarial. Diversos professionals del CPNL hi exposaran la funció del Servei d'Assessorament Lingüístic (SAL) i el Voluntariat per la llengua (VxL) a l'empresa. Les sessions del 16 de novembre i del 15 de desembre seran en línia i la del 30 de novembre, presencial.
El dia 16 de novembre, la coordinadora de dinamització i assessorament del CNL de Montserrat, Alba Llobet, oferirà el taller "Per a un servei de qualitat, el català és clau". El dia 15 de desembre ho farà la coordinadora de dinamització i assessorament del CNL de Badalona i Sant Adrià, Silvana Casal. En totes dues sessions s'oferiran consells pràctics per optimitzar les accions comunicatives de les petites i mitjanes empreses, fent èmfasi en la importància de fer servir el català en aquest entorn.
La jornada de dimecres 30 de novembre serà també en línia. A la ponència en què participarà el CPNL, hi participarà la coordinadora del Voluntariat per la llengua, Anna Gallego, i també s'hi presentaran els serveis del SAL. S'adreça a persones gerents i propietàries de negocis, responsables de màrqueting, de comunicació i responsables de vendes, a qui es donarà recursos i consells pràctics per integrar el català en el dia a dia de l'empresa. Juntament amb personal col·laborador de PIMEC i amb representants d'empreses, s'analitzaran les necessitats i mancances que tenen en aquest sentit, així com les seves experiències i bones pràctiques.