Sessions per millorar l’atenció al públic adreçades al personal del Consell Comarcal de l’Alt Empordà
CNL de Girona
Una vuitantena de treballadors de l'ens local han assistit a les dues sessions conduïdes per La Incorrecta
El 29 i 30 d'abril el Servei Comarcal de Català ha organitzat dues sessions per al personal d'aquest ens local que fa atenció al públic. Ambdues sessions han estat conduïdes per Valentina Planas, de La Incorrecta, docent, correctora i divulgadora lingüística, i han estat molt ben valorades per tots els assistents.
Les sessions per a la millora de l'atenció a l'usuari tenen com a objectiu reflexionar sobre les actituds lingüístiques, ja que els estudis de sociolingüística revelen que una de les variables més importants a l'hora d'usar una llengua és tenir una actitud positiva.
Per aquest motiu, en aquest tipus de sessions es donen eines i recursos per a una bona atenció a l'usuari, per entendre per què és important respectar la tria de llengua i per què cal usar en primera instància el català com a mostra de disponibilitat lingüística.