Acaba el segon trimestre al Pallars Jussà

CNL de Lleida

Cursos de català, Activitats complementàries

Els alumnes visiten la Biblioteca Municipal de la Pobla de Segur

El dijous 13 de març ha finalitzat el curs de català de nivell Bàsic 2 que s'impartia a la Pobla de Segur, al Pallars Jussà. Aquest curs era la continuació del Bàsic 1 que es va impartir el trimestre passat.

En aquesta ocasió, els alumnes han visitat la Biblioteca Municipal de la Pobla de Segur. S'han assabentat de tot allò que poden fer-hi: el préstec de llibres, revistes i jocs, l'accés a internet, les activitats que s'hi ofereixen... També s'han informat dels avantatges que proporciona el carnet de la biblioteca, com ara l'accés a la biblioteca digital i els descomptes en equipaments culturals.

En la visita, s'ha fet èmfasi en tots aquells recursos que els alumnes poden fer servir per millorar i posar en pràctica el català. Entre altres, s'ha parlat de llibres d'autoaprenentatge i llibres de lectura fàcil. S'ha mencionat la possibilitat d'organitzar un club de lectura amb llibres de lectura fàcil perquè els alumnes puguin practicar dins i fora de casa la lectura i l'expressió oral en català.

Els alumnes han escoltat atentament les explicacions, i s'han interessat pel funcionament de la biblioteca i quins llibres hi poden trobar. Els que no tenien carnet, han aprofitat per fer-se'l.

Vols compartir aquesta notícia?