Celebrem Vicent Andrés Estellés i Mercè Rodoreda

CNL de Barcelona

Activitats complementàries

Aquest mes s’han fet dos clubs de lectura de clàssics contemporanis amb Espais Escrits

La Delegació de Gràcia i Sarrià – Sant Gervasi i la Delegació de Ciutat Vella del CNL de Barcelona han organitzat dos clubs de lectura de clàssics contemporanis en col·laboració amb Espais Escrits, aquest mes de març.

El primer, dedicat a Vicent Andrés Estellés, s’ha fet a la Biblioteca Clarà. La sessió ha anat a càrrec de Jordi Valls, que ha situat l'obra d'Estellés en l'època que va viure i la situació del país d'aquell moment. A més, ha recitat alguns poemes de l’autor.

El segon club s’ha fet a l’Espai Avinyó – Llengua i Cultura i ha estat dedicat a Mercè Rodoreda, amb motiu del Dia Internacional de les Dones. El públic, format per alumnes de diversos nivells, ha pogut aprendre sobre l’autora, gràcies a la xerrada de l’experta Eva Comas-Arnal.

Vols compartir aquesta notícia?