Diferents testimonis d'èxit visiten els alumnes dels cursos del Gironès
CNL de Girona
Alumnes de Llagostera i de Sant Jordi Desvalls han rebut la visita de testimonis d’èxit.

Els alumnes dels cursos de català del Servei Comarcal de Català (SCC) del Gironès han rebut la visita de diferents testimonis d’èxit amb qui han pogut conversar sobre l’aprenentatge i ús del català.
Xesús Martínez, d’origen gallec i que va ser alumne del SCC del Gironès, va visitar els alumnes del Bàsic 1 de Llagostera.
Beka Bestué, nascuda a Guinea Equatorial i també exalumna del SCC del Gironès, va visitar els alumnes del Bàsic 2 de Llagostera.
Irina Grosu, originària de Romania i exregidora de Sant Jordi Desvalls va visitar els alumnes de Bàsic 2 d’aquest municipi.
Tots tres testimonis van exposar la seva trajectòria des que van arribar a Catalunya fins ara i van explicar que aprendre la llengua els havia obert moltes portes. Van transmetre la idea que conèixer llengües és un fet molt enriquidor.
Els alumnes van fer-los algunes preguntes i van interaccionar amb ells.
L’activitat s'emmarca dins el projecte de sensibilització a l’aula.