Guia de redacció administrativa del Consell Comarcal del Vallès Oriental

Guia de redacció administrativa

Conté els models de documents administratius més usuals en la pràctica diària del Consell Comarcal

Aquesta Guia és una eina de consulta pensada per a totes les persones que treballen a l’ens comarcal i que han de redactar documents adreçats a la ciutadania o a altres administracions, amb l’objectiu de millorar la qualitat lingüística dels textos que es redacten i fer-los més intel·ligibles al ciutadà.

La Guia de redacció administrativa és una eina que es posa a l’abast del personal del Consell Comarcal del Vallès Oriental i que té com a objectius:

  1. Unificar i millorar la imatge dels documents administratius del Consell Comarcal, i adaptar-los a uns models estandarditzats seguint uns mateixos criteris lingüístics i de convencions;
  2. Facilitar a les persones que hi treballen un material que les ajudi a escriure millor i, alhora, fomenti la seva autonomia.

Assumpta Relats i Casas, Servei Comarcal de Català del Vallès Oriental i Maria Forns i Roca, Servei local de Català de Granollers

Vols compartir aquesta publicació?