Horari d'atenció al públic presencial i telefònica
Horaris d’atenció presencial i telefònica dels diferents serveis i oficines del CNL Vallès Occidental 3
Població | Telèfons |
Servei Local de Català de Cerdanyola del Vallès |
935 802 751 – 677 382 082 |
Oficina de Català de Ripollet |
935 864 573 – 677 359 948 |
Servei Local de Català de Montcada i Reixac |
935 170 078 – 677 384 063 |
Servei Local de Català de Barberà del Vallès |
937 293 464 – 673 370 130 |
Servei Local de Català de Badia del Vallès |
937 293 434 – 677512219 |
Servei Local de Català de Sant Cugat del Vallès |
677 255 034 |
Observacions
- Els divendres només hi ha atenció telefònica al 677 255 023 de 10 a 13 h.
- Per a gestions presencials que no es puguin fer dins de l'horari d'atenció personalitzada, poseu-vos en contacte per correu electrònic amb el servei de la vostra població per tal d'acordar una cita prèvia fora d'horari.
- Durant els períodes de matrícula als cursos de català, els horaris poden variar.
- Durant els períodes de Nadal, Setmana Santa i del 15 de juny al 15 de setembre, l'atenció al públic només és al matí.
Última actualització: 05/11/24