Preguntes més freqüents
Un cop finalitzat el procés d'inscripció, rebràs el document de pagament o el document d'inscripció, depenent del curs al qual t'hagis matriculat, a l'adreça de correu electrònic que ens vas facilitar.
Si no el reps, pots descarregar-te'l accedint a Continuar un tràmit a la plataforma amb el codi de tràmit i el document d'identitat.
Tot i ser un procés automàtic, aquesta informació pot tardar fins a 3 dies a actualitzar-se.
Sí, si t'has equivocat en la tria del curs o vols canviar la teva opció, pots anul·lar la inscripció fent clic al botó de la paperera que trobaràs al costat del codi de tràmit o clicant al botó Anul·la la inscripció. Si ho fas, perdràs la plaça i hauràs de començar el procés de nou.
Has de tenir en compte que si vols anul·lar una inscripció pagada, hauràs de fer el tràmit de devolució de l'import de la matrícula per renúncia, tal com s'estableix a la normativa.
Si has anul·lat la inscripció per error, hauràs de tornar a començar el procés de nou. Si has anul·lat una inscripció pagada, contacta amb el servei d'atenció a l'usuari.
Un cop acabat el procés d'inscripció al curs, la plataforma d'inscripció genera un document de pagament, que t'hauràs de descarregar, on trobaràs totes les dades del curs al qual t'has matriculat i les instruccions per pagar per Internet o presencialment als caixers de CaixaBank.
La inscripció es fa efectiva un cop s'ha fet el pagament. Si en el termini de 3 dies naturals no has pagat, la inscripció quedarà automàticament anul·lada i perdràs la plaça.