Preguntes més freqüents
Si has de modificar el nom, cognoms o número de document d'identitat, t'has de dirigir presencialment a un centre de normalització lingüística, oficina o servei i presentar la documentació per actualitzar les teves dades.
Si has canviat les dades de contacte, com ara el telèfon o l'adreça electrònica, contacta amb el servei d'atenció a l'usuari i sol·licita l'actualització de les dades.
És important que abans de fer la inscripció tinguis les dades actualitzades.
Si abans de començar el curs o durant els primers dies de curs queden places lliures, ens posarem en contacte amb tu seguint l’ordre que ocupes a la llista, per informar-te que t'hi pots inscriure. Si no et localitzem o no respons, donarem pas a la persona següent de la llista. Si no t'avisem és perquè no ha quedat cap plaça lliure.
La llista de persones sense plaça es desactiva un cop finalitza el curs; per la qual cosa, no es té en compte en properes inscripcions.
Sí, has de sol·licitar-la formalment a través d'aquest tràmit i en els terminis establerts a la normativa dels cursos.
Sí, però ho has de fer abans de la data d'inici del curs. En aquest cas, pots sol·licitar el retorn de l'import de la matrícula a través d'aquest tràmit.
Si en el moment de fer la inscripció complies un dels supòsits i requisits que et donen dret a una reducció de l'import de la matrícula pots sol·licitar el retorn de l'import corresponent a la reducció un cop acreditis la teva situació. Pots fer-ho a través d'aquest tràmit.
Sí. En el cas que el curs no hagi pogut començar, per qüestions atribuïbles al CPNL, se't retornarà el 100 % de l'import de la matrícula.
A l'apartat de Tràmits de la pàgina web del CPNL trobaràs la informació per sol·licitar el retorn.
Un cop s'hagi resolt la sol·licitud, si escau, es farà el retorn de l'import total o parcial de la matrícula per transferència bancària, en el termini màxim de 3 mesos, des que es registra la sol·licitud.
Podeu consultar l'estat del tràmit a l'Àrea privada.
Un cop formalitzada la matrícula, només s'admetran canvis d'horari en el supòsit d'incompatibilitat horària produïda amb posterioritat a la inscripció al curs pels motius següents:
- Inscripció en un centre docent per cursar estudis oficials amb un horari incompatible amb el del curs
- Canvi d'horari laboral de l'alumne
Has d'anar a l'apartat de Tràmits de la pàgina web del CPNL per sol·licitar el canvi.
Totes les sol·licituds han d'anar acompanyades dels justificants acreditatius corresponents.
El trasllat només es podrà dur a terme si queden places lliures i només es faran a cursos del mateix període i intensivitat.
Un cop formalitzada la matrícula, només s'admetran canvis de modalitat si l'alumne ho sol·licita durant els 10 dies naturals posteriors a l'inici de curs.
Has d'anar a l'apartat de Tràmits de la pàgina web del CPNL per sol·licitar el canvi.
Totes les sol·licituds han d'anar acompanyades dels justificants acreditatius corresponents.
El trasllat només es podrà dur a terme si queden places lliures i només es faran a cursos del mateix període i intensivitat.
Un cop formalitzada la matrícula, només s'admetran canvis de nivell o grau si, en iniciar-se el curs, el professor considera que el nivell de l'alumne no es correspon amb el nivell del curs.
Has d'anar a l'apartat de Tràmits de la pàgina web del CPNL per sol·licitar-ne el canvi.
Totes les sol·licituds han d'anar acompanyades dels justificants acreditatius corresponents.
El trasllat només es podrà dur a terme si queden places lliures i només es faran a cursos del mateix període i intensivitat.