Publicacions del CNL
-
EL CATALÀ EN EL MÓN EMPRESARIAL
Socioeconòmic
Bones pràctiques lingüístiques (I)
Més informació sobre "EL CATALÀ EN EL MÓN EMPRESARIAL". -
EL CENTRE DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA DE GIRONA
Socioeconòmic
Serveis que el Centre de Normalització Lingüística de Girona (Consorci per a la Normalització Lingüística) ofereix a les empreses.
Més informació sobre "EL CENTRE DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA DE GIRONA". -
RECURSOS LINGÜÍSTICS A LA XARXA
Socioeconòmic
Recull de recursos a la xarxa per millorar la qualitat lingüística de les comunicacions orals i escrites de les empreses.
Més informació sobre "RECURSOS LINGÜÍSTICS A LA XARXA". -
EL MULTILINGÜISME EN ELS WEBS D’EMPRESA
Socioeconòmic
El web d'una empresa és la seva targeta de presentació, dóna la imatge que vol transmetre l'empresa. La inclusió de la versióen català és doncs una bona inversió.
Més informació sobre "EL MULTILINGÜISME EN ELS WEBS D’EMPRESA". -
VOLUNTARIAT PER LA LLENGUA A LES EMPRESES
Socioeconòmic
El "Voluntariat per la llengua", programa de la Generalitat de Catalunya i el Consorci per a la Normalització Lingüística que vol fomentar l’ús de la llengua catalana en les relacions personals, s'ofereix ara també a les empreses.
Més informació sobre "VOLUNTARIAT PER LA LLENGUA A LES EMPRESES". -
LA LLENGUA, UN VALOR AFEGIT
Llengua i Empresa. Empresarial Girona
La llengua és un element molt important en la imatge d'una empresa i l'excel·lència lingüística contribueix a crear una marca de qualitat.
Més informació sobre "LA LLENGUA, UN VALOR AFEGIT". -
EL CATALÀ EN L’ETIQUETATGE
Llengua i Empresa. Empresarial Girona
Què diu la legislació europea, espanyola i catalana sobre els aspectes lingüístics en l'etiquetatge de productes?
Més informació sobre "EL CATALÀ EN L’ETIQUETATGE". -
LA LLENGUA EN L’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Socioeconòmic
Posant com a excusa una suposada bona educació o l'amabilitat, sovint les persones que atenen al públic canvien del català al castellà quan es troben davant algú que creuen que no és catalanoparlant. Aquesta actitud, arrelada al nostre subconscient des de fa temps, només serveix per aïllar a tots aquells que es volen incorporar al nostre idioma però que encara no el dominen del tot.
Més informació sobre "LA LLENGUA EN L’ATENCIÓ AL PÚBLIC". -
LA LLENGUA EN LA RESPONSABILITAT SOCIAL DE LES EMPRESES
Socioeconòmic
La responsabilitat social lligada a l'empresa (RSE) és un concepte que s'ha anat incorporant en les polítiques empresarials durant el segle XX. Els aspectes lingüístics també formen part de la RSE.
Més informació sobre "LA LLENGUA EN LA RESPONSABILITAT SOCIAL DE LES EMPRESES". -
NOU CODI DE CONSUM DE CATALUNYA
Socioeconòmic
El 23 de juliol de 2010 es va publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya número 5.677 la Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de consum de Catalunya, que va entrar en vigor el 23 d’agost.
Entre altres aspectes regula els drets lingüístics dels consumidors.
Més informació sobre "NOU CODI DE CONSUM DE CATALUNYA".