Notícies
Filtres aplicats
- Programa: Cursos de català [X]
-
Els alumnes de Sant Sadurní visiten la biblioteca municipal i l’Espai Xocolata Simón Coll
Les visites permeten practicar el català fora de l'aula i conèixer dues entitats emblemàtiques de Sant Sadurní
-
El comerç local col·labora en l’aprenentatge dels alumnes de Vilanova i la Geltrú
31 establiments vilanovins mantenen la col·laboració amb el programa del Voluntariat per la llengua
-
El Grup CNL Teatre representa ‘Edifici VxL’ i 'La cimera' a Vilafranca i Vilanova
Aquest és el sisè any que el Grup, format per voluntaris i aprenents, representa les obres que han escrit ells mateixos
Cursos de català, Voluntariat per la llengua, Activitats complementàries
-
Alumnes de català i participants en el VxL de Sant Sadurní visiten Torre-ramona, a Subirats
Un voluntari lingüístic va fer de guia durant el recorregut pels llocs més emblemàtics d'aquest nucli medieval
Cursos de català, Voluntariat per la llengua, Activitats complementàries
-
L’associació de comerciants i professionals Vilafranca Activa fa un reconeixement al CPNL
Valora especialment les pràctiques lingüístiques en el sector comercial
Cursos de català, De la competència a l'ús, Voluntariat per la llengua
-
Alumnes i participants del Voluntariat per la llengua visiten la casa-museu Berger Balaguer
Més de 75 de persones visiten el singular edifici vilafranquí
Cursos de català, Voluntariat per la llengua, Activitats complementàries
-
Els alumnes del Bàsic 1 de Sitges visiten el mercat municipal
Prèviament havien treballat lèxic dels aliments a classe
-
Els alumnes del curs Bàsic 2 de Sant Sadurní d'Anoia visiten el Cava Centre
La visita fa un recorregut per la història i els secrets del cava
-
Els alumnes del Bàsic 1 de Gelida gaudeixen de la Fira i l’escudella de Santa Llúcia
Un voluntari els explica l'origen de la festa i el dia 13 la coneixen en viu
-
Els cursos de català de Sant Sadurní visiten la biblioteca i l’Espai Xocolata Simón Coll
Les visites s’emmarquen en les activitats de foment de la lectura i coneixement de l’entorn