Tornar

Notícies

Filtres aplicats

  • Programa: CPNL [X]
  1. Més de 5.000 persones obtenen el certificat de coneixement de català

    CPNL CNL d'Osona

    Ja s'han publicat les qualificacions de tots els nivells de les proves de català d'aquest any La convocatòria d'aquest any ha assolit la xifra més alta d'examinands (8.

  2. Més de 5.000 persones obtenen el certificat de coneixement de català

    CPNL CNL de Barcelona

    Ja s'han publicat les qualificacions de tots els nivells de les proves de català d'aquest any La convocatòria d'aquest any ha assolit la xifra més alta d'examinands (8.

  3. La Secretaria de Política Lingüística publica el tercer i penúltim Tast de ‘Fils de conversa’, recurs digital per promoure la conversa en català de forma lúdica

    Voluntariat per la llengua, CPNL Serveis Centrals

    La Secretaria de Política Lingüística publica el tercer Tast de Fils de conversa, recurs digital per promoure la conversa en català

  4. Gemma Vázquez, nova gerenta del Consorci per a la Normalització Lingüística

    CPNL Serveis Centrals

    Gemma Vázquez Simó és la nova gerenta del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). La fins ara directora del Centre de Normalització Lingüística (CNL) de l'Hospitalet assumeix la gerència a partir de l'1 de setembre.

  1. El programa de parelles lingüístiques Voluntariat per la llengua commemora 20 anys amb més de 170.000 parelles constituïdes

    Voluntariat per la llengua, CPNL Serveis Centrals

    A la tardor s'organitzarà un acte central per homenatjar tots els participants en el programa

  2. Celebrem els 20 anys del Voluntariat per la llengua

    Voluntariat per la llengua, CPNL CNL L'Heura

    La festa de final de curs del CNL L'Heura va ser el marc de celebració dels 20 anys del VxL a Santa Coloma de Gramenet.

  3. Creix l'interès per aprendre i millorar els coneixements de català, segons el balanç de l'any 2022 al CPNL

    CPNL Serveis Centrals

    L'any passat hi va haver 92.

  4. A Arbúcies, visita guiada al Jardí Dendrològic del Roquer

    Voluntariat per la llengua, Activitats complementàries, CPNL CNL de Girona

    ‘Dendrologia’ és la darrera paraula que han après els alumnes de català d'Arbúcies

  1. Èxit d’assistents a la festa de final de curs i de celebració dels 20 anys del Voluntariat per la llengua al CNL de Terrassa i Rubí

    Voluntariat per la llengua, Cursos de català, CPNL CNL de Terrassa i Rubí

    Més de 150 persones compartiren una tarda plena de màgia i de festa. Hi assistiren la regidora d'Ensenyament i el síndic de greuges de Terrassa

  2. Publicat el segon Tast de ‘Fils de conversa’, recurs digital per promoure la conversa en català

    CPNL CNL de Barcelona

    Cada Tast de Fils de conversa consisteix en una imatge interactiva amb cinc o sis interaccions que remeten a una activitat de caràcter lúdic

  3. Publicat el segon Tast de ‘Fils de conversa’, recurs digital per promoure la conversa en català

    Voluntariat per la llengua, CPNL Serveis Centrals

    Cada Tast de Fils de conversa consisteix en una imatge interactiva amb cinc o sis interaccions que remeten a una activitat de caràcter lúdic

  4. Publicat el segon Tast de ‘Fils de conversa’, recurs digital per promoure la conversa en català

    Voluntariat per la llengua, CPNL CNL Vallès Occidental 3

    Cada Tast de Fils de conversa consisteix en una imatge interactiva amb cinc o sis interaccions que remeten a una activitat de caràcter lúdic.

  1. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL CNL Montserrat

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció" Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  2. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL CNL de Sabadell

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció" Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  3. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL CNL de Barcelona

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció" Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  4. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL CNL Eramprunyà

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció" Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  1. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL CNL de Lleida

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció" Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  2. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL CNL Vallès Occidental 3

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció". Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  3. La campanya 'Provem-ho en català', guardonada amb un Premi Impacte

    CPNL Serveis Centrals

    Ha estat reconeguda pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en la categoria "Impacte de la producció" Tot recuperant i actualitzant la figura de la Queta, la campanya vol fomentar l'hàbit de parlar en català i reforçar els valors de cohesió, tolerància i utilitat associats a la llengua.

  1. 7
  2. 8
  3. 9
  4. 10
  5. 11
  6. 12
  7. 13
  8. 14
  9. 15
  10. 16